با فرا رسیدن هالووین، به نظر میرسد اینجا در بریتانیا به طور فزایندهای در حال پذیرفتن روح شبح آور جشنها هستیم که آن را به یک جشن بهویژه قابل توجه در ایالات متحده تبدیل کرده است.
اوایل عصر، خیابانهای سراسر جزایر بریتانیا مملو از جادوگران، جادوگران و موجوداتی را خواهید دید که در شب دستاندازی میکنند، همگی به کمک سنت بیضرر ترفند یا درمان.
بنابراین، جالب است که به آخرین تحقیقات Mintel توجه کنید که نشان می دهد ۵ درصد افزایش هزینه هالووین در بریتانیا (به ۴۱۹ میلیون پوند) که شامل مقدار زیادی شیرینی است.
خوشبختانه، هم قنادیهای صنعتگر و هم شرکتهای بزرگ، همگی از نظر عرضه محصولات، از جمجمههای گو از Cadbury گرفته تا مجموعهای از جمجمههای متمایز طراحی شده توسط Paul A Young برای نشاندادن این مناسبت، توقفها، یا بهتر است بگوییم غولپیکرهای شبحآمیز را به نمایش گذاشتهاند.
در حالی که تولیدکنندگان بزرگتر تمایل دارند تعداد محدود محصولات را از نظر توجیه داشتن محصولات در قفسهها برای مدت کوتاه نسبتاً چالشبرانگیز ببینند، به نظر میرسد این سنت به اندازهای ریشهدار است که تلاش قابل توجهی را برای توسعه محصول جدید تضمین میکند.
با توجه به آرشیو خودمان، به نظر میرسد که همین دو سال پیش کاهش آشکار شیرینیپزی هالووین را گزارش میکردیم، بنابراین دیدن این که روند ظاهراً معکوس شده است، دلگرمکننده است.
تنها از طریق چنین نوآوری های فصلی است که این بخش در برانگیختن تخیل مصرف کنندگان به رشد خود ادامه می دهد، به ویژه در برابر پس زمینه ای همیشه حاضر برای ارائه گزینه های شیرینی پزی سالم تر.
همانطور که تعدادی از تولیدکنندگان و صنعتگران در چند سال گذشته به من یادآوری کردند، شیرینیپزی همیشه باید به عنوان یک خوراکی دلپذیر در نظر گرفته شود – و این خیلی خوب است که هالووین هنوز هم چشماندازهای زیادی برای افراد خلاق دارد که بتوانند چیزی را توسعه دهند. عادی. در اینجا امیدواریم که در تمام این سال غذاهای زیادی برای شما آماده شده باشد.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی در @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۴:۰۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #احیای #قنادی #هالووین #با #هزینه #های #بیشتر #مصرف #کننده #مشخص #شده #است