شکی در تاثیرگذار بودن سرعت رشد هوش مصنوعی به عنوان یک پدیده در دو سال گذشته وجود ندارد که توجه رسانههای زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.
کاربرد بالقوه آن در بسیاری از صنایع، آن را به یکی از پرطرفدارترین بلیط ها در شهر از نظر نحوه صرفه جویی در نیروی کار، بهبود کارایی و کمک به تحقیقات تبدیل کرده است – با این حال همانطور که به طور گسترده گزارش شده است، در حال حاضر فقط به اندازه داده های موجود است. می تواند در هر لحظه از زمان به داخل بکشد.
در نتیجه، دولتها و صنعت در سرتاسر جهان دیوانهوار برای رسیدن به این موجودیت دیجیتال حماسی، که ناظران صنعت اخیراً به تولید شیرینیپزی اشاره کردهاند، بهخودی خود، فناوری جدیدی نیست – در اصل از تواناییهای توسعه موتور جستجو استفاده میکند. در دو دهه گذشته ساخته شده است.
بنابراین، مطمئناً استفاده از آن در بخش خودمان احساس می شود، و طبق یک مطالعه جدید مصرف کنندگان، انتخاب تنقلات با سرعت می تواند یک شکاف بالقوه در بازار باشد.
بر اساس یک مطالعه جدید از Accenture، ۴۵٪ از خریداران به طور بالقوه برای کمک به آنها در انتخاب تنقلات و شیرینیها آماده هستند، زیرا انتخاب این اقلام بسیار دشوارتر از مواد غذایی معمولی است. این یافته تا حدودی شگفتانگیز به نظر میرسد – همانطور که برای بسیاری از مردم، جستجوی آخرین خوراکی چیزی است که همچنان یک فعالیت سرگرمکننده است که در تئوری نباید پیچیدهتر از قرار دادن هر چیز دیگری در یک سبد باشد؟
اما در طرف مقابل، شاید چیزی در این تصور وجود داشته باشد که مصرف کنندگان اغلب می توانند با برچسب گذاری نامشخص و دسته بندی های محصولات گسترده که اکنون ملاحظات دیگری را در نظر گرفته اند که شامل نیازهای غذایی از جمله بدون گلوتن، گیاهی، با منابع پایدار یا محدوده های بدون قند است، گیج شوند. ممکن است همیشه به طور منطقی در قفسه های ما قرار نگیرد.
این عاملی است که به طور مداوم در مطالعات مصرفکننده ظاهر شده است، اما حتی با در نظر گرفتن چنین موقعیتهایی، آیا واقعاً اینطور است که خرید یک خوراکی دلپذیر واقعاً آنقدر سخت است که ما به هوش مصنوعی نیاز داشته باشیم تا نه تنها محصولات را برای خودمان تحقیق کند؟ اما در واقع سفارشات را قرار دهید و همچنین آنها را به همه ما تحویل دهید.
خرید آنلاین به خودی خود چیز جدیدی نیست، اما درگیر شدن با هوش مصنوعی برای شکل دادن به انتخابهای ما، عامل جدیدی است که احتمالاً نسلهای جوانتر بهراحتی با آن هماهنگ میشوند، اما اینکه آیا یک خریدار خوراکی شخصی دیجیتال چیزی است که وجود خواهد داشت. تقاضای بالا، فقط زمان مشخص خواهد کرد.
من حدس میزنم که من مطمئناً هنوز از مرور محصولات و دیدن چیزهای جدید در خارج لذت میبرم – این یک لذت ساده است، اما غیرقابل انکار. بررسی چیزهای جدید در صحنه غذا به سادگی بسیار لذت بخش است. البته ممکن است برخی از اقلام در قفسه ها کمی گیج کننده باشند، اما همه اینها بخشی از تجربه خرید گسترده تر است.
– در تماس باشید (ایمیل محافظت شده)
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۱۰-۳۰ ۱۷:۱۰:۰۸
عناوین بصورت هشتگ: #آیا #هوش #مصنوعی #به #طور #بالقوه #به #خرید #تنقلات #کمک #می #کند #یا #مانع #از #آن #می #شود