نمایشگاه شیرینی‌ها و اسنک‌های امسال در خانه طولانی‌مدت خود در شیکاگو با انبوهی از نوآوری‌های محصول، بینش‌ها و شبکه‌سازی صنعتی شروعی پرخروش داشته است.

این یک مناسبت ویژه است که بیست و پنجمین سالگرد نمایشگاه بخش کلیدی است، و تولید شیرینی از این که پس از غیبت اجباری بیش از دو سال، بار دیگر نقش خود را در پوشش این نمایشگاه انجام می دهد.

نمایشگاه سال گذشته شاهد انتقال این نمایشگاه تجاری به ایندیاناپولیس بود، که از همه نظر نمایشی کوچکتر بود، اما نشانگر مهمی برای بازگشت به عرصه رویدادهای زنده بود، که نسخه امسال مطمئناً بر اساس آن ساخته شده است.

با قدم زدن در سالن‌های متناسب مکان مک کورمیک برای اولین روز نمایش کامل، سروصدای قابل‌توجهی در مورد محل برگزاری به راه افتاده است که بدون شک با جشن‌هایی که پیرامون نقطه عطف مهم آن برگزار می‌شود، تقویت شده است.

این راهروها مملو از هزاران بازدید کننده مشتاق بود که مشتاق تجربه همه چیز این نمایشگاه بودند، از پیشنهادات هنری جذاب گرفته تا پیشرفت‌های شرکت‌های بزرگ جهانی از جمله Ferrero، Mars، Mondelez، Ferrara، Hershey (تصویر اصلی) و Barry Callebaut. – با این که دومی به خاطر عرضه آخرین شکلات ارگانیک بدون لبنیات Plant Craft خود به عنوان یک پیشرفت کلیدی برای منطقه متمایز است.

نوآوری‌های هوشمندانه‌ای از کسب‌وکارهای مستقل، از جمله چاپگرهای جوهر خوراکی با هدف قرار دادن قنادی‌های صنعت‌گر، تا طیف گسترده‌ای از طعم‌ها و بافت‌های نوآورانه میان‌وعده از کسب‌وکارهایی مانند ترکیه، برزیل و تعداد انگشت شماری از شرکت‌های بریتانیایی به نمایندگی از Food and Drink بریتانیا وجود داشت. انجمن صادرکنندگان، که به دنبال گسترش منافع آشپزی کشور در ایالات متحده است.

به طور قابل توجهی، این رویداد دیروز با عنصر ویترین تامین کننده نمایشگاه آغاز شد، که در آن حدود ۱۰۰ بخش کسب و کار از شکلات و مواد اولیه و نوآوری های کاربردی مانند Cargill، Beneo و Capol تا تجهیزات Tna، IMA و DT&G خود بریتانیا را دید. Ltd، که همگی یک خط لوله قوی از بازدیدکنندگان را به غرفه های مربوطه خود گزارش کردند.

بنابراین به نظر می‌رسد واقعاً عطش بازگشت به عرصه رویدادهای زنده پس از دو سال شرایط همه‌گیری وجود دارد که رویدادهایی را که هزاران بازدیدکننده را به طور کامل در معرض خطر قرار می‌دهند، وجود دارد – اما همه چیز به ظاهر اکنون در حال تغییر است.

این رویداد علاوه بر ارائه بینش‌های کیفی که همه چیز از روند خرید آنلاین، اولویت‌های نسل هزاره تا آخرین پیشرفت‌ها در میان وعده‌ها را پوشش می‌دهد، مطابق با انتظارات صنعت است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نگاهی جذاب به تاریخ نمایشگاه در بیش از دو دهه است، با یک صفحه نمایش اختصاصی که تاریخچه آن را ترسیم می کند، کاوش در روزهای اولیه آن در اسکله نیروی دریایی در شیکاگو – که قبلاً شامل سفرهای ویژه بازدیدکنندگان با قایق برای خریداران محصولات زیر بود. اولین چهره آن به عنوان “نمایشگاه همه آب نبات” در اولین سال های شکل گیری آن در اواخر دهه ۱۹۹۰.

از دیدن انبوه مطالب بصری از ۲۵ سال گذشته به نمایش گذاشته شده است، واضح است که این رویداد در ربع قرن گذشته به آسانی مورد استقبال قرار گرفته است، و مطمئناً زندگی بسیار بیشتری در آن وجود دارد، زیرا ویترین قرار است به نمایش درآید. جاده ای از سال ۲۰۲۴، متناوب بین ایندیاناپولیس و لاس وگاس.

در مورد نمایش امسال، فراتر از همه تلاش‌های سختی که برای برگزاری چنین رویدادهایی انجام می‌شود، برخی از سرگرمی‌های خوش‌آمدگویی نیز وجود دارد، از جمله بازگشت برخی از طلسم‌ها و شخصیت‌های صنعت، از جمله یک غول بزرگ Haribo Goldbear که در اطراف سایت راهپیمایی می‌کند (با علامت‌گذاری برند صدمین سالگرد)، تونی ببر (از غرفه کلوگ)، برای اندازه گیری خوب، مجدداً تأیید می کند که این رویداد هیچ یک از منظره و حس سرگرمی را که در این زمان های چالش برانگیز مورد استقبال قرار می گیرد، از دست نداده است.

در (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۶:۴۳:۱۰
عناوین بصورت هشتگ: #Sweets #Snacks #Expo #بازگشتی #به #یاد #ماندنی #برای #تولد #۲۵ #سالگی #خود #دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *