شکی نیست که پایداری به عنوان موضوع شماره یک صنعت مربوط به بخش ما و همچنین بسیاری از صنایع دیگر علاوه بر آن، به عنوان موضوعات مهم زیست محیطی که چالشهای بزرگ درازمدت را ارائه میکنند، جای گرفته است.
این موضوع با اخبار منتشر شده از مریخ در این هفته تاکید شد، به عنوان یکی از اعضای اصلی رهبری تامین کننده در انتقال آب و هوا، برای دعوت از برندهای کلیدی دیگر از جمله Mondelez، Nestle و General Mills، برای پیوستن به طرح جهانی که به دنبال ایجاد شتاب در ارائه خدمات است. اهدافی با هدف رساندن انتشار گازهای گلخانه ای خالص به صفر از صنعت.
این امر از طریق یک سری سمینارهای آموزشی ارائه می شود که مشاغل را تشویق می کند تا زنجیره های تامین را تشویق کنند تا اهداف مبتنی بر علم را برای عملکردهای زیست محیطی در مشاغل مربوطه اتخاذ کنند.
از طریق چنین طرحهایی است که صنعت میتواند افکار و سیاستهای خود را در اقدامات قاطعانه برای ایجاد نفوذ واقعی در رابطه با تغییرات اقلیمی قرار دهد – خطرات بهویژه زیاد است، زیرا دوام بسیاری از صنایع، از جمله بخش کاکائو در خدمت بخش شیرینیسازی، وابسته به جهانی است. شرایط تا حد امکان پایدار بماند تا تولیدات کشاورزی را قادر به رونق کند.
چنین موضوعاتی مطمئناً در دستور کار جدیدترین رویداد روز شبکه امسال از بوهلر در سوئیس قرار خواهند گرفت، که آخرین بار سه سال پیش برگزار شد و پیام قدرتمندی را به کل بخش غذا و نوشیدنی ارسال کرد که به سادگی ادامه دادن به وضعیت فعلی ما است. اگر میخواهیم زنجیرههای غذایی ارزشمند خود را در سراسر جهان حفظ کنیم، گزینه مناسبی نیست.
از این رو، شرکتها در سرتاسر جهان بهطور مستمر در حال بهروزرسانی سیاستهای پایداری خود هستند، همانطور که در مورد غذاهای رنگآمیز GNT مستقر در هلند دیده شد، زیرا یافتههای خود را در مورد چگونگی انجام مأموریت در حال انجام خود منتشر کرد تا به همان اندازه حساس به محیط زیست باشد. ممکن است.
مثالی دیگر، اینجا در بریتانیا، برند شیرینیسازی فاج کیچن به تازگی بررسی رویکرد پایداری خود را با تمرکز ویژه بر بهبود اعتبار زیستمحیطی بستهبندی خود تأیید کرده است – که یک ملاحظات عمده برای مشاغل در سراسر جهان است.
بنابراین، این اقدامات مستمر چنین مشاغلی برای بررسی و بهبود تأثیر آنها بر محیط زیست است که در نهایت تفاوت ایجاد می کند. با این حال، همانطور که رویداد بوهلر سه سال پیش اشاره کرد – اگر بخواهیم از آسیب بیشتر به اکوسیستم خود جلوگیری کنیم، زمان لزوماً به نفع ما نیست.
اما این واقعیت که محیط زیست به طور منظم بولتن های خبری مهمی را با حمایت افزایش آگاهی مصرف کننده از تأثیر فردی و صنعتی ما بر محیط زیست تولید می کند، مطمئناً نشانه ای است که می توان به موقع پیشرفت های قابل توجهی را برای ایجاد تفاوت ملموس ارائه داد.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۷:۴۹:۳۲
عناوین بصورت هشتگ: #پایداری #در #هسته #برنامه #های #صنعت #باقی #می #ماند