وبلاگ مهمان: جفری اوسالیوان، متخصص بخش شیرینی پزی، نظرات خود را در مورد اینکه صنعت ممکن است به کجا در حرکت باشد، ارائه می دهد، زیرا همچنان در منحنی رشد صعودی ادامه می دهد.

پیش بینی می شود که بازار جهانی شیرینی از ۱۷۰.۰۸ میلیارد پوند در سال ۲۰۲۲ به ۲۰۱.۳۰ میلیارد پوند در سال ۲۰۲۸ با CAGR 3.8 درصد در دوره پیش بینی شده رشد کند. بسیاری از محصولات شیرینی پزی مورد علاقه ما بیشتر از ما وجود داشته اند: شیر لبنیات کادبری ۱۹۰۵، شکلات ساده کادبری بورنویل ۱۹۱۰، میوه آبدار Wrigley’s 1911، و صمغ نعناع (انتشار بریتانیا)، ۱۹۱۵ Cadbury Milk Tray، Marry1932، ۱۹۹ در سال ۱۹۳۳، کهکشان راه شیری ۱۹۳۵ جادوی سیاه راونتری و کیت کت به بازار بریتانیا معرفی شدند.

پرتاب‌های اخیر به پشتوانه پیشرفت‌های عظیم در مهندسی بوده است تا موارد دلخواه قدیمی‌مان را در اندازه‌های کوچک مانند Celebrations by Mars در سال ۱۹۷۷ و سپس Cadbury Heroes در سال ۱۹۹۹ ایجاد کنیم. توسعه، پس در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد؟

محصولات لوکس مفرح همیشه اینجا خواهند بود، اما دولت بریتانیا (اکتبر ۲۰۲۲) اقدامات بهداشتی را برای محدود کردن قندها، چربی‌های اشباع شده و سدیم و در عین حال تشویق گنجاندن فیبر، میوه‌ها و آجیل‌ها و پروتئین ارائه می‌کند. مواد تشکیل دهنده در سال های اخیر پیشرفت کرده اند که امکان توسعه محصولات سالم تر را فراهم می کند.

ما شاهد تولیدکنندگان کوچکتری مانند Pri’s Puddings هستیم که در مارس ۲۰۲۲ “اولین برند شیرینی پزی سازگار با HFSS” را راه اندازی کردند که از این روند جدید استفاده می کنند. محصولات متقاطع که از شیرینی‌پزی سنتی ژاپنی موچی تکامل یافته‌اند، بازار رو به رشدی هستند که در دسته بستنی‌های «قمرهای کوچک» ۲۰۱۰ عرضه شدند و محصولاتی با ثبات در محیط به دنبال تولیدکنندگان دیگر عرضه شدند.

در (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۵:۲۰:۵۲
عناوین بصورت هشتگ: #وبلاگ #مهمان #بخش #شیرینی #پزی #برای #رشد #مداوم #با #مواد #اولیه #نوآورانه #در #قلب #خود #تنظیم #شده #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *