گریزی از این واقعیت نیست که هالووین اکنون نشان دهنده تجارت بسیار بزرگی برای بخش شیرینی پزی در سراسر جهان است و ایالات متحده بار دیگر از نظر تنوع و تنوع بسیار زیاد جشن های شبح آور پیشتاز است.

همانطور که ارقام فدراسیون ملی خرده‌فروشی نشان داده است، پیش‌بینی می‌شود که مراسم بزرگ سال ۲۰۲۳ در ۳۱ اکتبر به رکوردشکنی ارقام مربوط به جشن‌ها بالغ بر ۱۲ میلیارد دلار برسد که بیش از ۶ میلیارد دلار صرفاً برای آب نبات و خوراکی‌ها صرف می‌شود، و دقیقاً به همین دلیل است که تولیدکنندگان آن را تحسین کرده‌اند. در آن به عنوان یک لحظه مهم در تقویم صنعت.

نکته قابل توجه، همانطور که یک نظرسنجی جدید از Haribo نشان داده است، در مجموع ۶۰٪ از کودکان در آخرین مطالعه خود، هالووین را به عنوان زمان مورد علاقه خود در سال ارزیابی کردند، عمدتاً برای پذیرایی هایی که برای آنها پیش می آید – البته به شرط اینکه از استانداردهای کافی برخوردار باشند. به نظر می رسد نسل جوان امروزی شاید از جهاتی خواستارتر از همیشه باشد، حداقل در مورد شیرینی پزی.

پس از چند سال گذشته که تحت سلطه بیماری های همه گیر بود، دیدن این که جشن هالووین عاری از اقدامات احتیاطی کووید-۱۹ بوده است، و به نظر می رسد در مسیر برگزاری جشن های بزرگتر و بهتری بوده است که مطمئناً خبر خوبی برای تولیدکنندگان در سراسر طیف خواهد بود، مایه طراوت است. از صنعت

با این حال، این همه خبر خوبی برای فصل وحشتناک نیست – به ویژه همانطور که هفته گذشته گزارش دادیم، در ایالات متحده، حداقل برای کالیفرنیا، چشم انداز ممنوعیت رنگ قرمز که به طور گسترده در خوراکی های فصلی استفاده می شود زنگ خطر را به صدا درآورده است. برای صنعت، که خاطرنشان کرده است که این حرکت از نظر آن با توجه به شواهد علمی محکم انجام نشده است.

علاوه بر این، این بخش نیز در این ماه قبل از هالووین، با بررسی مستقل جدید از راهنمای خرید خوب، که شیوه‌های منبع‌یابی پایدار بیش از ۳۰ کسب‌وکار کلیدی در صنعت را بررسی می‌کند، زیر ذره بین قرار گرفته است. از نظر خود، این نشان داد که برخی از بزرگترین برندهای این بخش از نظر شیوه‌های منابع خود در مورد استفاده از روغن پالم، و همچنین سیاست‌های زیست‌محیطی و اجتماعی گسترده‌تر، کارهای قابل توجهی برای انجام باقی مانده‌اند. همانطور که در صفحات مجله خود و به صورت آنلاین پوشش داده ایم، به سمت آدرس حرکت می کنیم.

اما واضح است، در حالی که سرمایه‌گذاری قابل توجهی روی برنامه‌های پایداری انجام شده است، هنوز موانع بزرگی برای غلبه بر این اهداف بلندمدت از بین بردن کار کودکان، جنگل‌زدایی و تضمین دستمزد معیشتی برای کشاورزانی وجود دارد که در شرایط سخت کار می‌کنند. از بخش همه این موضوعات در دستور کار این بخش قرار دارند که در کنفرانس جهانی قنادی امسال منعکس شد، با این حال همانطور که نتایج آخرین تجزیه و تحلیل صنعت نشان داده است، هنوز راه زیادی برای رفتن وجود دارد.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۳ ۱۵:۴۲:۱۲
عناوین بصورت هشتگ: #هالووین #ممکن #است #میزبانی #از #پذیراییهای #مهم #را #ارائه #دهد #اما #چالشهای #اصلی #صنعت #همچنان #باقی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *