با در نظر گرفتن لیست محصولات جدیدی که در نمایشگاه Sweet and Snacks در شیکاگو راه اندازی شدند، در کنار خلاصه روندهای NCA که در سال ۲۰۱۰ مشاهده می کنند، به نظر می رسد ترکیب مشترک “تلاش برای ایجاد یک روند جدید از محصولات موجود” وجود دارد. و تحولات جالب واقعی
برخی از جنبههای فهرست NCA، مانند تنوع گسترده اقلام با پوشش شکلاتی و فهرست در حال گسترش طعمهای میوهای، را نمیتوان تازگی در نظر گرفت. آنها مواد طبیعی و عاری از انواع شیرینی ها و معانی سالمی که در کنار آن وجود دارد را انتخاب کردند. از جنبه های بهداشتی نیز محصولات بایت سایز و محصولات هوادهی نمایش خوبی داشتند.
طعمهای کاملاً جدید و محصولات آزمایشی در واقع به نظر میرسید که کمی کمبود داشته باشند، که باعث میشود کمتر در مورد آن بنویسم. با این حال
ممکن است منعکس کننده حقایقی باشد که اخیراً در بریتانیا با آنها روبرو شدم. تولیدکنندگان تاکید بیشتری بر حمایت از تغییرات در خطوط فعلی خود به جای آزمایش با خطوط جدید دارند. از این رو، برچسبهای بیشتری بر روی محصولات شناخته شده ظاهر میشوند و از مواردی مانند بستهبندی کمتر، مواد تشکیل دهنده تجارت منصفانه، مواد طبیعی، تولید محلی، منشاء واحد و غیره حمایت میکنند.
نگاهی به نظرات NCA در مورد روندها در اینجا بیندازید:
مطالب مرتبط
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۵ ۰۱:۰۶:۲۵
عناوین بصورت هشتگ: #ماهیت #محصولات #جدید