وبلاگ مهمان: پس از انتشار اخباری مبنی بر خرید شرکت Mondelez International، سازنده بار انرژی ایالات متحده، Clif، آلیس پاپل، تحلیلگر مصرف کننده در GlobalData، یک شرکت پیشرو داده و تجزیه و تحلیل، دیدگاه خود را ارائه می دهد.
ابتکار Mondelez برای گسترش کسب و کار میان وعده خود، تقاضای مداوم مردم برای غذای آسان، راحت و در حال حرکت را برجسته می کند. در سطح جهانی، ۴۷%* از مصرفکنندگان «آسایش» را هنگام خرید ضروری میدانند، که انگیزه خرید اخیر Mondelez برای تصاحب برند موفق میانوعده Clif را تقویت میکند.
با این حال، جنبه میان وعده بارهای انرژی کلیف نقطه فروش اصلی آن نیست، زیرا محصولات دارای ادعاهای افزایش انرژی هستند. تقاضا برای مواد تقویت کننده انرژی پس از همه گیری بالا است، به طوری که ۳۵٪ از مصرف کنندگان جهانی این را در هنگام خرید ضروری می دانند و ۴۸٪ موافق هستند که داشتن آن خوب است. اکنون که دفاتر و سالنهای ورزشی بازگشایی شدهاند، مصرفکنندگان فعالانه به دنبال محصولاتی هستند که بتواند در روز بعد از دو سال قرنطینه به آنها کمک کند، و کلیف کاملاً برای این کار آماده است.
میلههای کلیف نیز با افتخار طبیعی، ارگانیک و گیاهی هستند که به سبد محصولات گیاهی و «سالم» Mondelez ارزش میافزاید. چنین ادعاهایی با ترجیحات مصرفکننده کشفشده در نظرسنجی سهماهه دوم سال ۲۰۲۲ GlobalData مطابقت دارد، جایی که ما دریافتیم که ۴۲٪* از مصرفکنندگان جهانی خواص طبیعی را ضروری میدانند، در حالی که تقریباً یک سوم (۳۰٪) همین موضوع را برای محصولات گیاهی میگویند. ‘ ادعاها. Clif این ترجیحات را پذیرفته و محصول خود را برای برآورده کردن این نیازها طراحی کرده است. دانش، تخصص و منابعی که موندلز میتواند برای تسهیل کلیف در استراتژی رشد استفاده کند، به این برند اجازه میدهد تا موفقیت بیشتری داشته باشد و راه را برای سایر مارکهای مستقل تنقلات طبیعی هموار کند.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۶:۰۴:۵۸
عناوین بصورت هشتگ: #قرارداد #MondelezClif #بر #ادامه #تقاضا #برای #تنقلات #انرژی #زا #تاکید #دارد