از آنجایی که اکنون به طور رسمی وارد ماه دسامبر شدهایم، به نظر میرسد که فعالیتهای بازاریابی برای این فصل به سبک چشمگیر در سراسر بخش غذا و نوشیدنی افزایش مییابد، و شیرینیپزی قویترین کانون توجه رسانهها در کل سال است.
سخت نیست که بفهمیم چرا چنین است، زیرا حتی مناطقی که لزوما کریسمس را به شیوه بریتانیایی و ایالات متحده جشن نمی گیرند، اهمیت گسترده تر و ارزش فوق العاده آن را برای کشورهای مختلف در سراسر جهان و عملیات تولیدی مربوطه آنها درک می کنند.
پس از مشکلات و چالش های دو سال گذشته در بحبوحه کووید و اخیراً رویدادهای جهانی مانند بحران هزینه زندگی و جنگ مداوم در اوکراین، دلایلی برای جستجوی نکات مثبت و لذت بردن از وقت با خانواده و دوستان در این زمان از سال وجود دارد. چیزی است که باید واقعاً گرامی داشته شود.
بنابراین، در حالی که انواع تصاویر دنج کریسمس کنار آتش که ممکن است صحنههای شاد خانوادگی را تداعی کنیم (مانند این تصویر اصلی اینجا)، به اشتراک گذاشتن مجموعههای نانوایی و شیرینیپزی در واقع موضوع کمپینهای بازاریابی است، من مطمئن هستم که افراد زیادی خواهند بود. به من میپیوندند تا فکری برای کسانی که در انتهای زنجیره شکلات و شیرینیسازی هستند و در غرب آفریقا کشاورزی میکنند، کم کنم.
بدون تلاشهای بیشمار آنها، چنین صحنههای شادی از غرق شدن در فصلها برای هیچ یک از ما امکانپذیر نخواهد بود. بنابراین کاملاً درست است که توجه به تلاشهای جوامع برای ایجاد درآمد واقعی برای کسانی که در کشاورزی در غنا و ساحل عاج کار میکنند، به ویژه در غنا و ساحل عاج، که بسیاری از آنها هنوز بسیار کمتر از دستمزدهای تعریف شده توسط سازمان ملل درآمد دارند، حفظ شده باشد. .
این وضعیتی نیست که هر یک از ما بتوانیم با آن راحت باشیم، و در حقیقت، صنعت در سال های اخیر به طور فزاینده ای از نظر پیشبرد سرعت برنامه های تعامل برای منطقه واکنش نشان داده است، اما همانطور که فقط در هفته گذشته گزارش دادیم (سیل ناگهانی) ) هر قدم رو به جلو که به نظر می رسد از نظر بودجه چند میلیونی برای این بخش برداشته می شود، رویدادهای مهم جهانی اغلب به این معنی است که آن گام های مثبت فرسوده می شوند.
پس جواب کجاست؟ خوب، در نهایت، اگر نسل فعلی کشاورزان بخواهند در برابر شرایط سخت فزاینده بازارهای مربوطه خود رشد کنند، همه ما مجبور خواهیم بود برای شکلات و تنقلات خود که با کاکائو از آفریقای غربی تهیه می شود، هزینه بیشتری بپردازیم. آیا درک و تصدیق این پیام برای مصرف کنندگان آسان است؟ احتمالا نه، اما این واقعیت است که باید با آن روبرو شد.
این که چگونه عملاً عملی شود، سؤال دیگری است، اما این سؤالی است که به ویژه خریداران جوان، به طور فزایندهای درگیر الگوهای خرید خود هستند که پایداری و منابع اخلاقی را بهعنوان اولویتهای بسیار بالا، حتی در این زمانهای سخت مالی، درگیر میکنند. و به درستی. با توجه به اینکه کار کودک و جنگل زدایی متاسفانه مسائلی هستند که بیش از حد واقعی هستند و نیاز به واکنش های عمده دولت و صنعت دارند، چالش های پیش رو برای همه آشکار است.
نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۱:۵۸:۵۹
عناوین بصورت هشتگ: #فصل #کریسمس #به #یاد #ماندنی #در #عین #حال #بازتاب #در #شرایط #جهانی #گسترده #تر