امسال، غول شکلات ایتالیایی Ferrero پنجاهمین سالگرد تولد خود را در بریتانیا و ایرلند و ۷۰ سالگی خود را در سراسر جهان جشن می گیرد.
برای بزرگداشت این نقطه عطف طلایی، این برند روز جمعه یک رویداد رسانه ای تجاری در لندن برگزار کرد. فررو علاوه بر مشارکت دادن همه روزنامهنگاران در «نوتلا بیک آف» و «مسترکلاس تورنتونز»، ما را در مورد چشمانداز آیندهاش برای برندهای همنام خود، تورنتون، تیک تاک و نوتلا بهروزرسانی کرد.
این شامل راهاندازی استراتژی دستهبندی شکلاتهای جعبهدار است که بر تجارب اشتراکگذاری و هدیه دادن مصرفکنندگان تمرکز دارد.
مدیر توسعه مشتری Levi Boorer توضیح داد: «با استراتژی جدید ما برای شکلاتهای جعبهدار، مجموعههای شکلاتهای جعبهدار Ferrero Pralines و Thorntons به وضوح در راستای دو مأموریت کلیدی خریداران قرار میگیرند – دادن برای به اشتراک گذاشتن و هدیه دادن.
Ferrero Pralines برای لحظات اشتراکگذاری خاص عالی است – پیامی که با نزدیک شدن به فصل کریسمس با فعالیتهای نمونهبرداری و تبلیغات تلویزیونی مستقل تقویت میشود. شکلاتهای جعبهدار Thorntons برای مناسبتهای هدیه در نظر گرفته میشوند، به طوری که ۴.۴ میلیون خانواده هر سال حداقل یک جعبه از مجموعه کلاسیک را خریداری میکنند.
این شرکت همچنین افتتاح مرکز تجربه خریدار خود را اعلام کرد – یک محیط همکاری چند اتاقه با فناوری پیشرفته مستقر در دفتر مرکزی Ferrero در انگلستان در پارک گرینفورد.
Boorer می افزاید: «هدف مرکز تجربه خریدار کمک به شرکای خرده فروشی برای باز کردن قفل فروشگاه عالی برای پاسخگویی به نیازهای خاص خریداران است. ما میدانیم که رویکرد «یک اندازه برای همه» آن را با خردهفروشان کاهش نمیدهد و بازخورد اولیه در مرکز تأیید میکند که میتوانیم بینشهای متناسب و فناوری پیشرفت را برای کمک به رشد کسبوکارشان ارائه کنیم.
Ferrero همچنین از تغییر نام تجاری تیک تاک خود خبر داد که شامل دو محصول جدید است: نسخههای Mint Rush و Winter Warmer و همچنین سرمایهگذاری ۴.۹ میلیون پوندی خود برای ترویج راهاندازی مجدد Thorntons.
طبق دادههای نیلسون، با اضافه شدن Thorntons، Ferrero اکنون از سهم ۷٪ از بازار شیرینیسازی بریتانیا برخوردار است و سبد شکلات جعبهای آن در کریسمس ۳۰٪ سهم دارد.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۱۹:۰۵:۲۳
عناوین بصورت هشتگ: #فررو #در