در حالی که ما با کریسمس خداحافظی می کنیم و در را به روی سال ۲۰۱۶ می بندیم، همه نگاه ها به سال ۲۰۱۷ معطوف می شود. با آن، Euromonitor International برخی از روندهای کلیدی را که قرار است بازار جهانی را در سال آینده شکل دهند، شناسایی کرده است.

تغذیه

به گفته سارا پترسون، تحلیلگر تغذیه در Euromonitor، در سال ۲۰۱۶، نقش اساسی افزایش مصرف شکر در بحران چاقی را برجسته کرد. او می گوید توصیه اخیر سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای حداقل مالیات ۲۰ درصدی بر تمام نوشابه های شیرین، نه تنها این پیام را تقویت کرد، بلکه بستری برای بحث های بیشتر در مورد اهمیت تغذیه خوب ایجاد کرد.

سلامتی و تندرستی
در همین حال، صنعت ۷۱۱ میلیارد دلاری سلامت و تندرستی در سال ۲۰۱۷ به رشد خود ادامه خواهد داد. ماریا ماسکاراک، تحلیلگر سلامت و تندرستی در Euromonitor، می‌گوید محصولات تقویت‌شده/عملکردی همچنان قوی هستند، اما حرکت رو به افزایش به سمت محصولات طبیعی سالم را تشخیص می‌دهد. به عنوان غذاهای باستانی مبتنی بر غلات.

اوا هادسون، رئیس تحقیقات سلامت و تندرستی Euromonitor، توضیح می‌دهد: «این ابتکارات ترکیبی احتمالاً منجر به کاهش قند در نوشیدنی‌ها یا راه‌اندازی نوشیدنی‌های جدید با شکر افزوده کمتر، و همچنین محدودیت‌های اندازه برای تنقلات (مثلاً مگنوم) می‌شود. در ۲۵۰ کیلو کالری).

او اضافه می‌کند که افزایش پایداری برای ایجاد اعتماد مصرف‌کننده مهم خواهد بود، چرا که برچسب‌گذاری اخلاقی به لطف طرح‌های گواهی‌نامه‌های مختلف در حال افزایش است.

برچسب های اخلاقی
آلن روونان، تحلیلگر برچسب های اخلاقی در Euromonitor، در مورد برچسب های اخلاقی صحبت می کند، “۲۰۱۷ شاهد شکوفایی مداوم برچسب تمیز خواهیم بود، زیرا بازیگران اصلی مواد غذایی و نوشیدنی همچنان از مواد مصنوعی دور می شوند و به سمت جایگزین های ساده و طبیعی می روند.

همچنین برای کسانی که به دنبال دستیابی به مزیت رقابتی از طریق ابتکارات اخلاقی و افزایش شفافیت زنجیره تامین هستند، تمرکز بیشتری بر روی تلاقی مسئولیت اجتماعی شرکت و منبع یابی وجود خواهد داشت.

بسته بندی
برای صنعت بسته بندی، انعطاف پذیری از نظر اندازه بسته بندی با توجه به برندهایی که تاکید خاصی بر بسته بندی های کوچکتر دارند، یک روند کلیدی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود. رزماری داونی، رئیس بسته بندی در Euromonitor، خاطرنشان می کند: “اندازه های بسته بندی کوچکتر که به نگرانی های سلامتی مصرف کنندگان پاسخ می دهد. هم در تقسیم شیرینی‌ها و هم تنقلات در کنار نگرانی‌های خاص قند در نوشابه‌ها.»

بسته‌های کوچک‌تر که مقرون به صرفه بودن مصرف‌کننده را در بازارهای نوظهور پرجمعیت در حال رشد امکان‌پذیر می‌سازد و هند به رشد جهانی بسته‌بندی در سال ۲۰۱۷ کمک می‌کند. در مواد غذایی، نوشیدنی ها و محصولات زیبایی آشکار است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۱۸:۲۱:۳۹
عناوین بصورت هشتگ: #روندهای #کلیدی #سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *