این هفته شاهد برگزاری دومین دوره از روز جهانی شکلات وگان بودیم که بنیانگذار آن، آدریان لینگ، این رویداد را از نظر انتقال پیام‌های سازگار با محیط زیست، موفقیت‌آمیز دانست.

شاید تعجب آور نباشد که بدانیم به عنوان یک ویترین در حال ظهور برای بخش گیاهی مورد استقبال قرار گرفته است، که در چند سال گذشته الگوی رشد نمایی را نشان داده است.

ما به طور قابل توجهی از این نکته گذشته ایم که این یک روند گذرا در نظر گرفته می شود، که با این واقعیت که بیش از ۶۲۹۰۰۰ نفر در سراسر جهان در سال گذشته چالش گیاهخواری را برای خوردن یک رژیم غذایی وگان برای کل ژانویه انجام دادند، نشان داده شده است. نشانه ها برای نسخه ۲۰۲۳ مثبت به نظر می رسد.

علاوه بر این، طیف وسیعی از محصولاتی که تنها در دو یا سه سال گذشته راه خود را به بازار باز کرده‌اند، به‌ویژه قابل توجه بوده و بخش شیرینی و تنقلات قطعاً به این وضعیت افزوده است.

برندهای بزرگ جهانی از جمله Cadbury، Nestle و Mars همگی شاهد عرضه انواع شکلات های گیاهی در قفسه های ما در زمان های اخیر بوده اند که به تنوع بخش کلی افزوده است و طیف وسیعی از انتخاب را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

همانطور که آدریان لینگ، مدیر عامل شرکت Plamil Foods در مورد روز جهانی شکلات وگان توضیح داد، دو رویداد کلیدی در بریتانیا که در ۳۱ ژانویه برگزار شد، به خوبی برگزار شد و نشان داد که علاقه واقعی به این بخش وجود دارد، که تنها بر اساس آن خواهد بود. سال های آینده

از آنجایی که شرکت او در دهه ۱۹۶۰ در خط مقدم جنبش وگان قرار داشت، این کسب و کار شاهد بود که طیف شکلات های گیاهی So Free آن جایگاه قابل توجهی در بازار پیدا کرده است، به عنوان یکی از گروه رو به رشدی از کسب و کارهای مبتکر بریتانیایی که به برافراشتن پرچم خود ادامه می دهند. علت محیطی آنها

با آدرس (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه اجتماعی @laserstudio_ir در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۰:۲۲:۱۳
عناوین بصورت هشتگ: #روز #جهانی #شکلات #وگان #شهرت #جنبش #جهانی #را #افزایش #می #دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *