ممکن است تنها چند هفته به ژانویه گذشته باشیم، اما مگاترند مهم آن از منظر تجاری در سراسر بخش ها، تحقق اهداف کلیدی پایداری شرکت در بهبود عملکرد زیست محیطی را احاطه کرده است.

از آخرین گزارش شکلات Barry Callebaut که نشان می‌دهد حداقل دو سوم مصرف‌کنندگان موافق هستند که تولید محصولاتی که نه تنها برای شما بهتر هستند، بلکه برای کره زمین نیز مفید هستند، گرفته تا شرکت طعم‌دهنده و عطر Symrise که رتبه‌بندی بالایی از سازمان غیرانتفاعی CDP کسب کرده است. اقدامات مثبت اقلیمی آن، به نظر می رسد که شرکت ها بیش از هر زمان دیگری عجله دارند تا راه های سازگار با محیط زیست خود را اعلام کنند.

شاید به طور اجتناب ناپذیری، این منجر به فرهنگ ادعاهای «گرین شستن» علیه شرکت های بزرگ از سراسر صنایع شده است – با برخی از انتقادات تا حدودی ناعادلانه بر شرکت هایی که قصد دارند به معنای واقعی کلمه اقدام جهانی خود را از نظر زیست محیطی پاکسازی کنند. من شخصاً دیدگاه ناظران صنعت را که قضاوت منطقی در مورد این چشم انداز می کنند، به اشتراک می گذارم. اگر یک کسب و کار بتواند به طور ملموس نشان دهد که با کاشت مقدار قابل توجهی درخت، کارایی عملیات تجاری خود را بهبود می بخشد، و آلودگی کمتری دارد، انرژی کمتری مصرف می کند و ضایعات کمتری تولید می کند، مطمئناً باید از این موضوع استقبال کرد؟

از منظر مصرف‌کننده، افزایش مداوم تقاضا برای گزینه‌های غذایی مبتنی بر گیاه و سیاره‌ها، از جمله در بخش شیرینی‌سازی، نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد، زیرا این ماه تمرکز جهانی برای Veganuary است که توسط صدها هزار نفر در سراسر جهان مشخص شده است. در جهان، نیاز همه ما به تفکر پایدارتر، هم به صورت فردی و هم بر اساس یک شرکت، به وضوح مفهومی است که همچنان از اهمیت حیاتی برخوردار است.

همانطور که در آخرین ویرایش کنفرانس جهانی شیرینی‌پزی خود فاش کردیم، صنعت ما نشان داده است که چگونه با مسائل عمده بهبود عملکرد محیطی، کارایی و آگاهی از تأثیر کلی آنها درگیر است. بنابراین وقتی تقریباً همه مشاغل اکنون تحت فشار بی سابقه ای به دلیل تأثیرات همه گیری، بحران انرژی و فشارهای تورمی هستند، راه حل های ممکن چیست؟

مطمئناً هیچ عصای جادویی برای بهبود شرایط وجود ندارد و همانطور که فرانچسکو ترامونتین از فررو در مصاحبه جدیدی با Confectionery Production اشاره کرد، شرکت ها باید در وضعیت سالمی باشند تا بتوانند با شرایطی که همه ما با آن مواجه هستیم کنار بیایند. ، به این معنی که برنامه ریزی قوی، مرتبط ماندن از طریق مشارکت مداوم و بررسی کارایی و عملکرد زیست محیطی همه ملاحظات حیاتی هستند. مشکلات، در واقع چند وجهی هستند، اما با اقدام مشترک، قاطعیت و اندکی ثروت، می‌توان امیدوار بود که شرایط سال ۲۰۲۳ در سراسر جهان بهبود یابد.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir





برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۱:۰۰:۳۳
عناوین بصورت هشتگ: #دوستی #با #محیط #زیست #قدرت #گیاهی #در #مرکز #Veganuary #قرار #دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *