هفته گذشته شاهد برخی از اخبار قابل توجه توسعه محصول با رونمایی Mondelez از برنامه های هشت سری طراحی شده برای مطابقت با مقررات چربی، نمک و قند بالا (HFSS) در بریتانیا بودیم.

همانطور که این شرکت فاش کرد، قرار است belVita Soft Bakes Apricot Filled جدید را راه‌اندازی کند، یک خط بسط محصولات موجود غیر HFSS، Soft Bakes Strawberry Filled، که در خرده‌فروشی‌های بریتانیا و ایرلند در این ماه در دسترس است.

علاوه بر این، محدوده جدیدی از belVita Fruit Crunch را معرفی می کند که سیب و گلابی را با ۳۰ درصد شکر کمتر و ۷۰ درصد چربی کمتر و کشمش و کشمش ۷۰ درصد کمتر در مقایسه با متوسط ​​بازار بیسکویت های شیرین بزرگسالان عرضه می کند. این کسب و کار معتقد است که تقاضای مصرف کننده قوی را برآورده می کند.

واضح است که کسب‌وکار در تعامل با مصرف‌کنندگان در ارائه محدوده‌هایی که نمایه‌ای سالم‌تر دارند، ارزش پیدا کرده است، که به موضوع ثابت همه‌گیری تبدیل شد، زیرا مردم به دنبال محصولات در فضای رفاه به عنوان فرصت‌های خود برای ادامه روال‌های سلامت و تناسب اندام قبلی خود بودند. در بحبوحه بحران کووید-۱۹ به شدت مختل شدند.

در حالی که هنوز این بیماری همه گیر به طور رسمی در سطح جهانی اعلام نشده است، شاخص های زیادی وجود دارد که نشان می دهد جهان به آرامی به چیزی نزدیک به حالت عادی باز می گردد، که فقط می تواند نشانه خوبی باشد. جالب اینجاست که تمایل به آن محصولات گزینه سالم‌تر ظاهراً قوی باقی مانده است.

جالب توجه است که Mondelez در برجسته کردن آخرین سری از انتشارات خود، اظهار داشت که با توجه به نقش برجسته شکر در بسیاری از طیف ها، فرمول بندی مجدد شکلات چالش برانگیز است – به طوری که این شرکت در برخی موارد سیاست کاهش سهم را به جای اتخاذ چشم انداز به ظاهر دلهره آورتر دنبال می کند. کاهش سطح قند در محدوده شاید تنها استثنای این مورد، معرفی چندی قبل از سری شیر لبنی با شکر ۳۰ درصدی بود – اما در حقیقت، نمی‌توانم آخرین باری را که این میله‌ها را در قفسه دیدم، به یاد بیاورم، و دیدن آن جالب خواهد بود. ارقام فروش برای آنها ممکن است تعجب آور باشند.

همانطور که قبلاً تولید شیرینی‌پزی گزارش داده بود، در واقع بازاری برای کاهش دامنه‌های شکر وجود دارد، و همانطور که بازدیدهای اخیر از سایت از جمله خانه شکلات کارگیل در بلژیک نشان داد، پتانسیل زیادی برای عرضه شیرینی در این دسته وجود دارد، اما واضح است که برای اینکه بتواند واقعاً موفق شود، باید مردم را جذب کرد.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۵:۰۲:۴۴
عناوین بصورت هشتگ: #حرکت #Mondelez #برای #محصولات #قنادی #HFSS #نوار #بالایی #را #برای #فرمولبندی #مجدد #صنعت #تعیین #میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *