نوآوری یکی از ویژگی های کلیدی بازار جهانی شیرینی است. همانطور که با جریان مداوم توسعه محصول جدید و راه اندازی محصول نشان داده شده است، تولید کنندگان در تلاش هستند تا با جستجوی راه های نوآورانه برای تنوع بخشیدن به عرضه خود، علاقه مصرف کنندگان را حفظ کنند.
یکی از راه هایی که در آن می توان از طریق استفاده از طعم دهنده به این امر دست یافت. شما می توانید یک محصول طعم دار قابل شناسایی (یا طیف منسجمی از محصولات) تولید کنید یا می توانید طعم های ظریفی را اضافه کنید که به این ترتیب قابل شناسایی نیستند اما محصول را منحصر به فرد و به یاد ماندنی می کنند.
به عنوان مثال، شکلات میل طبیعی با طعم های مختلف دارد که می تواند به عنوان افزودنی های اولیه یا ثانویه به مشخصات طعم اصلی استفاده شود. اینها عبارتند از وانیل، آجیل بو داده، قهوه، کارامل، کشمش، انجیر و گل رز. و البته بسیاری دیگر، و همچنین به اصطلاح تقویت کننده های طعم، که به طور فزاینده ای شاهد آن هستیم، مانند روغن های ادویه گرمسیری مانند هل، کاسیا، میخک، دارچین، زیره، گرز و جوز هندی وجود دارد.
تولیدکنندگان اروپایی کاملاً به سطح نوآوری یا آزمایش طعمی که در ژاپن دیده می شود نرسیده اند، اما ترکیبات طعم جالب زیادی در بازار ظاهر می شود.
فروش کاکائو در سال گذشته کاهش یافت و تحلیلگران معتقدند که قیمت گذاری و رقابت از سوی فروشگاه های تخفیف دار بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. این امر فضایی را برای صنعت ایجاد کرده است تا با طعم های نوآورانه به جلو حرکت کند.
ما در حال حاضر شاهد عرضه یک سری محصولات شور و شیرین، از جمله کارامل نمکی محبوب هستیم، اما برندها به طور فزاینده ای به گیاهان و طعم های گلی نیز منشعب می شوند. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای ماجراجو می شوند و اگرچه ممکن است هنوز برای سبزیجات یا پنیر آماده نباشیم، دیدن اینکه در آینده چه اتفاقی می افتد هیجان انگیز خواهد بود.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۲۰:۳۲:۳۹
عناوین بصورت هشتگ: #بعدش #هر #چی #باشه