وبلاگ مهمان: تصمیم موندلز برای کاهش ۱۰ درصدی میله‌های اشتراک‌گذاری شیر لبنی، دوباره «بحث کاهش تورم» را در مورد نحوه برخورد تولیدکنندگان با فشارهای تورمی برانگیخته است. کلو لگراند، تحلیلگر مصرف کننده در GlobalData، دیدگاه خود را در مورد این موضوع مهم صنعت ارائه می دهد.

با توجه به چالش‌های اخیری که صنعت را تحت تأثیر قرار داده است، تولیدکنندگان کالاهای مصرفی سریع (FMCG) به روش‌های جایگزین برای به حداقل رساندن هزینه‌ها نگاه می‌کردند. با این حال، تاکتیک Cadbury برای کاهش اندازه بسته‌ها ممکن است مورد پسند مصرف‌کنندگان نباشد.

در حال حاضر، خریداران نسبت به قبل از همه‌گیری، حساسیت بیشتری نسبت به قیمت دارند. این نگرانی همچنان صادق است زیرا مصرف کنندگان با تورم فزاینده و قبوض بالاتر انرژی مواجه هستند. حتی پس از برداشتن محدودیت‌ها، این می‌تواند به این معنا باشد که ترکیب قیمت‌های بالاتر با اندازه‌های کوچک‌تر، مصرف‌کنندگان حساس‌تر به قیمت را از خود دور می‌کند.

«مردم ارزش پول را می‌خواهند، به‌ویژه در مورد شیرینی‌ها، ۱۶ درصد از مصرف‌کنندگان بریتانیایی معتقدند اندازه‌های بزرگ برابر با ارزش است و مصرف‌کنندگان جوان‌تر بیشتر نگران اندازه‌های وعده هستند. بر اساس گزارش گلوبال دیتا، در بریتانیا، ۲۱ درصد از مصرف‌کنندگان Gen X و ۱۹ درصد از مصرف‌کنندگان Gen Y معتقدند که اندازه‌های بزرگ نسبت به قیمت مناسب است، در مقایسه با Boomers با ۱۰ درصد و نسل بی‌صدا با ۰ درصد.

کاهش تورم ممکن است به کاهش هزینه های فزاینده ای که شرکت ها در حال حاضر با آن مواجه هستند و همچنین به حفظ مشاغل در دراز مدت کمک کند. در کوتاه مدت، مصرف کنندگان آگاه از ارزش، جایگزین های مقرون به صرفه تری را با افزایش قیمت ها در نظر خواهند گرفت. در نتیجه، برندها باید این تغییرات را به مصرف‌کنندگان منتقل کنند تا شفاف‌تر باشند و در صورت وجود بهبود توضیح دهند.»



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۸:۱۰:۴۴
عناوین بصورت هشتگ: #بازگشت #کوچک #شدن #که #بر #میلههای #شیر #کادبری #تأثیر #میگذارد #یک #تحول #ناخواسته #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *