یکی از جذابترین حرکتهای استراتژیک صنعت در هفته گذشته، سرمایهگذاری عمده تایید شده نستله در محدوده محصولات سالمتر، از جمله افزایش سبد شیرینیپزیهایش برای متناسب با تولید طیفهای بهتر برای شما در کل تولید محصولش بوده است.
این بدون شک یک کار بزرگ برای بزرگترین گروه غذایی جهان است و یک سیگنال قوی دیگر است که صنعت فقط با این پیشرفت به عنوان یک روند کوتاه مدت برخورد نمی کند، این یک تغییر اساسی در طرز فکر مردم است. تجربیات درمانی آنها
جالب است که ببینیم در نتیجه چه نوع محصولات جدیدی از کسب و کار ظهور میکنند که به این تمایل آشکار برای طیف وسیعتری از گزینهها پاسخ میدهند – و بخشی از این تصویر در کنفرانس جهانی شیرینیپزی ما در این هفته، در ۵ اکتبر مورد بحث قرار خواهد گرفت. همانطور که جان نیول از نستله برای بحث در مورد توسعه طعم با محصولات کاکائویی و اینکه چگونه این شرکت در مورد ابداع برخی از طیف های خود اقدام می کند، روی صحنه می رود.
در حالی که از یک سو، شرکتهایی را میبینیم که به طور قابل توجهی در چنین استراتژیهایی سرمایهگذاری میکنند – از جمله یکی دیگر از بزرگترین گروههای جهان، Mondelez، از نظر ابتکار آزمایشگاه فناوری خود برای یافتن کسبوکارهای میان وعدههای پایدار در آینده، و از سوی دیگر، ترجیحات مصرفکننده برای محصولات. که مخصوصاً دلپذیر هستند.
این قطع ارتباط قابل توجه قطعاً از حتی معمولیترین تلنگر در روزنامههای رایج و نشریات آنلاین آشکار است، جایی که به نظر میرسد بیتفاوتی واقعی برای پرداختن جدی به موضوع چاقی وجود دارد (حدود یک سوم کودکان تا زمانی که مدرسه ابتدایی را ترک میکنند از نظر بالینی اضافه وزن دارند. سن ۱۱ سالگی)، که معمولاً به عنوان یک وضعیت بحرانی در بریتانیا توصیف میشود و سالانه میلیاردها هزینه خدمات بهداشتی NHS ما را در شرایط مرتبط با چاقی در جمعیت بزرگسال ما تحمیل میکند.
برای این منظور، در حال حاضر مقررات پرچرب، نمک و شکر (HFSS) در سال گذشته وجود دارد که برای محدود کردن سطوح قند، نمک و کالری در محدوده محصولات طراحی شده است – اما شاید جای تعجب نباشد، آخرین مطالعات صنعتی در بریتانیا نشان داده است. که چنین دستههایی در سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشتهاند، با افزایش متناظر تنها ۱ درصد برای نوارهای بهداشتی و سایر گزینههای مرتبط بهتر برای شما. پس حقیقت کجاست؟ خب، واضح است که همه ما ایده سالمتر بودن را دوست داریم، اما اگر همه ما به طرز وحشیانهای با خود صادق باشیم، به نظر میرسد که همه بیشتر از همه از آنها سخن میگویند. بنابراین مربع کردن این دایره بین سلیقه عالی و خوب بودن چیزی است که هنوز یک نقطه پایانی بسیار چالش برانگیز برای رسیدن به آن است.
برای برخی، پاسخ در کوچکتر کردن خوراکیهای دلپذیر نهفته است (این در حال حاضر از طریق مفهوم بسیار ترسناک تورم کوچکتر اتفاق میافتد – کوچکتر کردن محصولات در کمصدا، در حالی که هزینههای مشابهی برای آنها در نظر گرفته میشود)، که اکنون جای خود را به مفهوم تورم فوق العاده، که در آن مشتریان نه تنها کمتر دریافت می کنند، بلکه در واقع هزینه بیشتری برای آن می پردازند – در برخی موارد در سال گذشته حداقل ۲۰ درصد بیشتر برای قنادی ها در بریتانیا، اما اوضاع کمی آرام می شود. همانطور که نرخ تورم کل به آرامی شروع به کاهش می کند.
بنابراین جواب چیست؟ فقط باید ببینیم که آیا برنامههای نستله و موندلز میتوانند موفقیتهای فنی و سلیقهای را که برای جلب نظر مشتریانی که عمیقاً به خوراکیهای مورد علاقهشان وابسته هستند، به ارمغان بیاورند – هر چند برای آنها خوب یا بد باشند. مطمئناً این یک سؤال برای بحث است و احتمالاً این هفته در کنفرانس ما ظاهر می شود، بنابراین از مطرح کردن نظرات خود در این مورد خجالت نکشید. امیدواریم شما را در هاروگیت برای آخرین رویداد خود ببینیم – اگر بخواهید بخشی از رویدادی باشید که ما معتقدیم یکی از رویدادهای کلیدی سال خواهد بود، هنوز زمان کافی برای ثبت نام وجود دارد.
نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۳ ۱۵:۵۹:۴۰
عناوین بصورت هشتگ: #انگیزه #صنعت #برای #سرمایهگذاری #در #میان #وعدههای #سالمتر #در #بحبوحه #افزایش #فروش #قنادیهای #دلپذیر #انجام #میشود