یکی از جذاب‌ترین داستان‌های هفته گذشته مربوط به مشاوره‌های تازه راه‌اندازی شده دولت بریتانیا در مورد اینکه آیا باید تبلیغات آنلاین غذاهای حاوی سطوح نسبتاً بالای قند، چربی و نمک را ممنوع کند یا خیر، بود.

در بسیاری از موارد، شیرینی‌پزی به‌طور غیرقابل انکاری در آن دسته‌بندی‌ها قرار می‌گیرد و به دنبال پنهان کردن این واقعیت نیست – که باعث شده است تعدادی از خودی‌ها و ناظران صنعت ادعا کنند که به‌طور غیرمنصفانه به عنوان یک خوراکی گاه به گاه به جای یک غذای ثابت در رژیم غذایی ما، شیطانی شناخته شده است. .

این دیدگاهی است که درک آن آسان است، اما از سوی دیگر، لابی قویی از سوی کسانی وجود دارد که به آمارهای به همان اندازه قدرتمند استناد می کنند که نشان می دهد یک سوم کودکان مدرسه ای از نظر بالینی چاق در نظر گرفته می شوند. شما می‌پرسید چگونه می‌توانیم راهی برای خروج از این وضعیت پیدا کنیم؟ آیا ممنوعیت تبلیغات آنلاین کمک کننده است؟

در حقیقت، مطالعات کلیدی نشان داده‌اند که عموم مردم واقعاً از تبلیغات آنلاین در رسانه‌های اجتماعی بهره می‌برند، بنابراین قابل درک است که این امر به عنوان حوزه‌ای برای کاهش یا حذف کامل تبلیغات سنگین برخی از طیف‌های محصولی که دارای در طول سال به صفحه نمایش ما خوش آمد می گوید. آیا حذف کامل چنین تبلیغاتی تأثیر ملموسی بر رفتارهای خرید خواهد داشت؟ بعید است که این مورد به تنهایی انجام شود. برای بسیاری، پاسخ ممکن است در آموزش بیشتر در مدارس در مورد آنچه که یک رژیم غذایی متعادل را نشان می‌دهد، تشویق دانش‌آموزان به پختن و خوردن طیف وسیعی از غذاهایی که از نظر تغذیه‌ای با ارزش هستند – از جمله برخی از خوراکی‌های گاه به گاه که یک پیام یا چارچوب یادگیری است، نهفته باشد. که به طور گسترده در مدارس بریتانیا جا افتاده است.

شاید از نظر بسیاری، چنین مداخلاتی به عنوان مداخله “دولت پرستار بچه” از سوی بسیاری که قبلاً احساس می کنند چنین مسائلی یک انتخاب شخصی است، تلقی می شود. با این حال، یک چیز واضح به نظر می رسد، همانطور که قبلاً در تولید شیرینی به آن پرداختیم – تنظیم داوطلبانه بخش شیرینی و غذا و نوشیدنی گسترده تر در تشویق آن به کاهش سطوح قند، نمک و چربی چیزی است که ثابت شده است با بهداشت عمومی کار نمی کند. کمپین انگلستان برای کاهش ۲۰ درصدی شکر، با شکست تولیدکنندگان در تحویل هر نقطه نزدیک به اهداف.

واضح است که این فناوری برای فرمول بندی مجدد محدوده محصولات به منظور سالم تر بودن وجود دارد، صنعت به سادگی از ارائه این در مقیاس تجاری گسترده عقب مانده است، علیرغم اینکه در سال های اخیر تعدادی از طیف های محصول گزینه سالم تر به بازار آمده اند. این یکی از مسائل بزرگ عصر ما است که حل آن مدتی طول می کشد.

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۱۱:۴۸:۵۰
عناوین بصورت هشتگ: #آیا #مشورت #دولت #بریتانیا #در #مورد #ممنوعیت #تبلیغات #آنلاین #دولت #پرستار #است #یا #مداخله #حیاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *