با این حال، شکر دوباره به سرفصل ها می رسد. در طول هفته گذشته، ما در مورد یک سری از اعلامیهها از وعدههایی برای ارائه بستههای کوچکتر و برچسبگذاری کالری واضح تا درخواستها برای تعمیم مالیات نوشابههای گازدار بریتانیا به قنادیها گزارش دادهایم.
اولین مورد تعهد غول های قنادی از جمله Mars Chocolate، Wrigley، Nestlé USA، Ferrero و Lindt است که نیمی از محصولات بسته بندی جداگانه آنها در اندازه هایی با ۲۰۰ کالری یا کمتر در هر بسته تا سال ۲۰۲۲ در دسترس باشد. علاوه بر این، ۹۰٪ از آنها محصولات پرفروش دارای اطلاعات کالری در جلوی بسته خواهند بود.
در بریتانیا، Action on Sugar از دولت بعدی میخواهد که برای کمک به مقابله با بحران چاقی و دیابت نوع ۲، مالیات اجباری قند را بر روی تمام محصولات شیرینیپزی که حاوی سطوح بالای قند هستند، اعمال کند. سازمان شکر میگوید این باید شامل محصولاتی باشد که در کافیشاپها و رستورانها فروخته میشوند، زیرا این محصولات اغلب حاوی بالاترین میزان شکر و کالری کلی هستند.
این تماس پس از آن انجام شد که یک مطالعه نشان داد که دو سوم مصرفکنندگان بریتانیا معتقدند مالیات جدید قند نوشابه در مورد شیرینیها/شیرینیهای شکردار نیز اعمال میشود. نیلسون فاش کرد که ۵۹ درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که مالیات بر شکلات و اعداد مشابه برای بیسکویت (۵۷ درصد) و کیک (۵۶ درصد) نیز اعمال می شود.
اما اگر Action on Sugar راه خود را پیدا کند، آیا باعث سردرگمی بیشتر برای مصرف کنندگان، خرده فروشان و تولیدکنندگان خواهد شد؟ نظر خود را در توییتر بگویید @laserstudio_ir.
و در حالی که من تماماً طرفدار تلاش برای کاهش سطح چاقی در سطح جهان هستم، در نهایت معتقدم که اگر می خواهید یک شکلات تخته ای بخورید، اهمیتی ندارد که اندازه آن چقدر است یا چقدر هزینه دارد، اگر مصرف کنندگان بخواهند از آن لذت ببرند. در یک خوراکی شیرین و سپس آنها بهای آن را خواهند پرداخت.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۱۷:۵۸:۰۱
عناوین بصورت هشتگ: #آیا #اندازه #واقعا #مهم #است