به نظر می‌رسد این روزها روزی برای هر موضوع احتمالی وجود دارد که می‌توانید تصور کنید، و این روند اکنون به نظر می‌رسد در بازه‌های زمانی بزرگ‌تری گسترش می‌یابد – بدون استثناء قنادی، با اعلام ماه ژوئن ملی آب نبات در ایالات متحده.

به طور قابل توجهی، از زمان معرفی آن به عنوان یک مفهوم چند سال پیش، این مناسبت از ریشه های نسبتاً فروتنانه چند صد فروشگاه در سراسر کشور که با آن درگیر هستند، به هزاران کسب و کار تبدیل شده است که از فرصت های تجاری حداکثر استفاده را می کنند که در غیر این صورت تعدادشان کمتر به نظر می رسید. با توجه به اینکه ماه های تابستان در بسیاری از موارد از نظر تولید نسبتاً آرام تر از دوره های اوج کریسمس، عید پاک و هالووین هستند.

همانطور که انجمن ملی شیرینی پزی، که ماه ملی آب نبات را تأسیس کرد، توضیح داد، به نظر می رسد آمریکایی ها به شدت از سنت معرفی شده اخیر استقبال می کنند، و تعجب آور نیست که مناطق دیگر از جمله بریتانیا را دنبال کنند.

مطمئناً، اگر نمایشگاه شیرینی و اسنک ماه گذشته اتفاق بیفتد، صنعت در ایالات متحده واقعاً در وضعیت سالمی قرار دارد، با مجموعه گسترده‌ای از محصولات راه‌اندازی که از برندهای بزرگ تا شرکت‌های کوچک‌تر نوظهور در کانون توجه قرار گرفته است. یک رویداد بسیار جذاب و سرگرم کننده مطمئناً به شیکاگو به عنوان شهر میزبان ارسال بسیار خوبی داد، که می‌توانید در نسخه بعدی ما از تولید شیرینی‌پزی اطلاعات بیشتری در مورد آن بخوانید.

با (ایمیل محافظت شده) یا با رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir یا صفحات رسانه های اجتماعی ما از جمله لینکدین در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۳ ۲۰:۵۲:۴۳
عناوین بصورت هشتگ: #ژوئن #آغازی #درخشان #برای #ماه #شیرینی #ملی #است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *