زمان آن فرا رسیده است که مصرف کنندگان واقعاً بفهمند که پشت حرکت در صنعت غذا چیست تا از شفافیت زنجیره تامین واقعی اطمینان حاصل کنند. به منظور حفظ فشار بر تولیدکنندگان برای انجام کار درست، کمپین جدیدی کنوانسیون “سرزنش و شرمساری” را به جنبشی به رهبری مصرف کننده برای تغییر مثبت و شفافیت زنجیره تامین تبدیل می کند.

گروهی از کارآفرینان اجتماعی بین‌المللی – بدون کار کودکان (CLF) – یک سیستم اعتباربخشی جهانی جدید را به بریتانیا می‌آورند که به شرکت‌ها در همه دسته‌بندی‌های محصول اجازه می‌دهد تا زنجیره‌های تامین خود را به‌طور مستقل به‌عنوان «بدون کار کودکان» تأیید کنند. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند علامت گواهی را نشان دهند، و از جایی که نام تجاری آنها در مسیر بدون کار کودکان است، ارتباط برقرار کنند.

CLF با Ernst & Young (EY) و DLA Piper که فرآیند تجزیه و تحلیل زنجیره تامین و یکپارچگی سیستم اعتباربخشی را رهبری می‌کنند، کار می‌کند. CLF همچنین با طیف وسیعی از شرکای اعتباربخشی منطقه ای همکاری می کند تا به نوآوری در سراسر فرآیند اعتباربخشی ادامه دهد.

Saatchi & Saatchi و Britannia Communications توسط CLF برای ارائه استراتژی تجاری، برندسازی و مشاوره ارتباطات دیجیتال مشغول به کار شده اند. CLF همچنین با یونیسف کار می‌کند و از راهنمایی‌های متخصص در مورد چگونگی ارائه جایگزین‌های پایدار برای کار کودکان و اطمینان از حمایت از کودکان، خانواده‌ها و جوامع در این مسیر استفاده می‌کند.

به نظر می رسد راهی بسیار مثبت برای رساندن پیام به مصرف کنندگانی باشد که در نظر گرفتن منشاء و منشأ واقعی محصولاتی که مصرف می کنند چیز جدیدی است. این واقعاً درست است که شما چیزی را که برای آن هزینه می‌کنید دریافت می‌کنید، و اگر محصولی با قیمت خرده‌فروشی بسیار پایین در دسترس است، باید در نظر داشته باشید که چگونه با کسانی که در مراحل اولیه این فرآیند درگیر هستند رفتار می‌شود.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۱۹:۵۱:۱۴
عناوین بصورت هشتگ: #شفافیت #زنجیره #تامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *