وبلاگ مهمان: پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه غول مواد غذایی ایالات متحده Kellogg در یک تحول اساسی به سه شرکت مستقل تقسیم خواهد شد. Nidhi Chauhan، تحلیلگر ارشد مصرف کننده در GlobalData، یک شرکت پیشرو داده و تجزیه و تحلیل، دیدگاه خود را ارائه می دهد.
اعلامیه اخیر کلوگ مبنی بر تقسیم کسب و کار به سه شرکت مستقل، تقسیم به مشاغل تنقلات، غلات و گیاهان، حرکتی منطقی است و ممکن است محرک لازم را برای رشد کلی آن فراهم کند، زیرا به نظر می رسد بر روی هسته تمرکز کند. تجارت میان وعده
این روند به طور فزایندهای در صنعت کالاهای مصرفی رایج میشود، بهویژه زمانی که کسبوکارها در چند سال اخیر با چالشهای بیسابقهای مواجه شدهاند، که با همهگیری جهانی در سال ۲۰۲۰ شروع شد و اکنون درگیری روسیه و اوکراین و متعاقب آن افزایش تورم و مسائل زنجیره تامین. بازسازیهایی مانند این یکی از راههای یافتن فرصتهای رشد است، زیرا اقتصادها کند شدهاند و مصرفکنندگان در حال سختتر کردن کیف پول خود هستند.
طبق برآوردهای گلوبال دیتا، انتظار میرود تجارت تنقلات خوش طعم با نرخ رشد سالانه ۴.۴ درصدی بین سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ رشد کند و به ارزش جهانی ۲۳۱.۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۶ برسد. Kellogg به دنبال تقویت و ارتقای بیشتر موقعیت استراتژیک خود در این بازار است. شرکتهای تولید میانوعده اخیراً با معرفی تنقلات بیشتر و خرید مارکهای کوچکتر به سمت میانوعدههای خانگی گرایش پیدا کردهاند. خرید اخیر Clif Bar توسط Mondelez به مبلغ ۲.۹ میلیارد دلار، شاهدی بر افزایش علاقه به این دسته است.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۳-۱۲-۲۴ ۰۵:۳۶:۴۳
عناوین بصورت هشتگ: #تقسیم #امپراتوری #Kellogg #به #سه #بخش #ممکن #است #به #طور #بالقوه #ثابت #کند #که #بازی #را #تغییر #دهد