توجه به جزئیات

توجه به جزئیات

به گفته تحلیلگران، اکنون زمان مناسبی برای تولیدکنندگان مواد غذایی است که مزایای سلامتی محصولات خود را برجسته کنند یا خطوط جدید و سالم‌تری را معرفی کنند، زیرا خریداران اروپایی در حال خرید مواد غذایی با نمک، شکر، چربی یا کالری کمتر هستند. نظرسن...

ادامه مطلب

پایان دادن به بازاریابی عید پاک

پایان دادن به بازاریابی عید پاک

با نزدیک شدن به عید پاک، شاید تعجب آور نباشد که تولید شیرینی پزی شروع به دریافت سهم خود از انتشارات مطبوعاتی کمپین های بازاریابی عمده برای این تاریخ کلیدی در تقویم کرده است. در میان آنها، Cadbury متعلق به Mondelez International با یک برنامه ...

ادامه مطلب

غذاهای خوشمزه در ISM

غذاهای خوشمزه در ISM

من این نظر را در آخرین روز ISM می نویسم و ​​کاملاً خسته شده ام. من کاملاً اندازه نمایش را دست کم گرفتم و اکنون کاملاً درک می کنم که چرا این یک رویداد ضروری برای همه کسانی است که در صنعت شیرینی سازی فعالیت می کنند. از آشنایی با بسیاری از شما، ...

ادامه مطلب

وحشی شدن

وحشی شدن

2 سپتامبر 2011 - این هفته گذشته را در کانادا در استان نوا اسکوشیا به بازدید از انجمن زغال اخته وحشی آمریکای شمالی (WBANA) گذراندم. زغال اخته وحشی از بسیاری جهات از زغال اخته کشت شده متمایز است، اما اهمیت ویژه ای برای بازارهای شیرینی و نانوایی...

ادامه مطلب

آنچه را که موعظه می کنید تمرین کنید

آنچه را که موعظه می کنید تمرین کنید

29 ژوئن 2012 - در کنفرانس اخیر Chocovision اشاره شد که بسیاری از کشاورزان جوان بالقوه کاکائو در حال دور شدن از صنعت برای بهبود درآمد خود هستند. بدیهی است که این یک مشکل بزرگ برای صنعت است، مشکلی که بری کالباوت به حل آن کمک می کند. این شرکت در ح...

ادامه مطلب

به شکل تخم مرغ

به شکل تخم مرغ

با نزدیک شدن به عید پاک، طبیعتاً افکار من به تخم مرغ تبدیل شده است. مانند بسیاری از محصولاتی که زمانی منحصر به فرد فصلی بودند، برخی از شیرینی های تخم مرغی شکل اکنون محبوب هستند و بنابراین در تمام طول سال در دسترس هستند. البته محصولاتی مانند Kin...

ادامه مطلب

میان وعده های "سالم تر"

میان وعده های “سالم تر”

در ماه مه، اخبار آنلاین بی‌بی‌سی گزارش داد که بسیاری از میان وعده‌های میوه‌ای که ظاهراً «سالم» برای کودکان طراحی شده‌اند، حاوی قند بیشتری نسبت به شیرینی‌ها هستند. این بر اساس گزارش گروه کمپین، Action on Sugar، که به بررسی 94 محصولی که در بریتان...

ادامه مطلب

همه در حد اعتدال

همه در حد اعتدال

با همه تبلیغاتی که در مورد کم کردن چیزهایی که برای سلامتی ما مضر هستند، مانند شکر، نمک و چربی، تقاضای فزاینده ای برای شیرینی ها و تنقلات سالم تری وجود دارد که همچنان آن لذت را فراهم می کند. با این حال، در این زمان از سال، بسیاری از ما احتیاط را...

ادامه مطلب

امتیاز قیمت ممتاز

امتیاز قیمت ممتاز

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که از هر چهار (73 درصد) مصرف‌کنندگان آمریکایی، سه نفر مایلند برای تنقلاتی که با مواد باکیفیت ساخته شده‌اند، هزینه بیشتری بپردازند، زیرا حرکت به سمت گزینه‌های میان‌وعده سالم‌تر آشکار می‌شود. به گفته شرکت تحقیقاتی Minte...

ادامه مطلب

مصرف شکر در حال کاهش است

مصرف شکر در حال کاهش است

بر اساس تحقیقات جدید، مصرف کنندگان بریتانیایی در خریدهای خانگی خود نسبت به سال گذشته شکر کمتری می خرند که تا حدی به دلیل نگرانی مصرف کنندگان در مورد تأثیر شکر بر فروش بیسکویت و شکلات است. Kantar Worldpanel در گزارشی تحت عنوان The Serious Busi...

ادامه مطلب